La frase:

" Si no existís la novetat continua que és escriure, em moriria simbòlicament tots els dies" - Clarice Lispector

dissabte, 14 de juny del 2014

Qumran - Carles Duarte i Montserrat


Heus ací un poema del poemari " Qumran" que forma part del "Tríptic hebreu".

                                                      On eres tu quan vaig crear la Terra?
                                                                                     Targum de Job
                                                                                             Job, 38.2
 Ni jo ni aquest deler de fer
que m’omple els dies,
ni la mà que contempla el meu gest,
ni els ulls que riuen
dels fills que hem engendrat.

Res d’això no existia
quan vas crear la Terra.

Ets anterior al temps
i arreu hi ha el teu silenci;
interpreto tan sols un instant
d’aquell somni que llavors et va néixer.


Qumran: Vall situada al desert de Judea a on es van trobar els Manuscrits de la Mar Morta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada